Glamurozna venčanja

Svako od nas priželjkuje da ima glamurozno venčanje koje će biti za pamćenje i o kome će se dugo pričati. Ne mora da znači da sve što izgleda glamurozno da je i skupo. Ponekada i lepo uklopljeni detalji mogu napraviti čudo i sa kombinacijom raznih detalja možemo postići takav efekat.

Kristal je asocijacija na glamur, sjaj, raskoš i bogatstvo. Spremni ste da kazete DA i uplovite u novi bračni život, međutim postoji mnogo načina da ulepšate svoje venčanje i učinite da to bude zaista jedan poseban dan za vas i vaše goste o kome će se dugo pričati.

Današnji mladenci imaju potrebu da se izdvoje originalnošću i priželjkuju svoju svečanost po uzoru na Holivudska venčanja sa puno glamura i stila po pristupačnim cenama. Pored izbora boja koje će preovladati prostorom, vrste cveća, odabira stila i tematike venčanja, posebnu čar celoj atmosferi može dati specijalna rasveta kao i scenski efekti koji se koriste tokom samog čina venčanja, pa cela ceremonija izgleda kao bajka.





Izuzetno je bitno naći meru i ne preterivati sa dekoracijom da ne biste postigli suprotan efekat. Isti slučaj je i sa odabirom cveća, ne preterivati i ne mešati više vrsta i boja uz sam prostor. Vrlo neobičan spoj i ključ uspeha je velika kreativnost, profesionalnost, posvećenost i bezbroj ideja. Taj spoj može da bude od kristala, cvijeća i perija. Kristal je sam po sebi vrlo ekskluzivan i glamurozan, a jos kada je svuda oko nas zaista je jedan poseban doživljaj i ugođaj prostora.





Glamurozno vjenčanje mora odisati elegancijom i profinjenošću, stoga sanjarite li o takvom vjenčanju, nipošto ne smijete zaboraviti poneke glamurozne sitnice. Navešćemo vam par stilova glamuroznog vjenčanja.


Zlatno- ljubičasto vjenčanje

Zlatno - ljubičasto vjenčanje, možda nešto neobičnija kombinacija boja, koja prostoru daje punoću i bogatstvo. Ove tople boje inače se koriste u orijentalnim zemljama, na indijskim vjenčanjima gdje su ljubičasta i zlatna redovite boje. Sanjate li o raskošnom  vjenčanju, ova kombinacija je pun pogodak!










Ružičasto vjenčanje u boji slonovače

Vrlo romantično i vrlo nježno – ružičasto s kombinacijom boje slonovače. Izmišljeno za emotivne djevojke koje žele glamurozno vjenčanje iz bajke.









Detalji za glamurozno bijelo vjenčanje

Glamurozno bijelo vjenčanje mora odisati elegancijom i profinjenošću, stoga sanjarite li o takvom vjenčanju, nipošto ne smijete zaboraviti poneke glamurozne sitnice. Ovo su samo neki detalji koje svakako morate imati na svom glamuroznom bijelom vjenčanju.









Vintage vjenčanje u bojama paunovog perja

Mladenci ovog vintage vjenčanja odlučili su svoj najvažniji dan obojiti u boje paunovog perja. Oboje suljubitelji vintage stila (osobito pedesetih I šezdesetih godina), a smatraju kako su vintage I ručno izrađena roba mnogo kvalitetniji od nove. Upravo zato su svoj dan obojili ovim daškom prošlosti, kombinirajući ga s šarenilom paunovog perja.












Mili S.

3 komentara :

  1. zdravo prijatelju moje ime je Shira elijah, ja i moj muž smo u braku već 10 godina i živjeli smo u miru do jednog vjernog dana, došao je kući jako ljut, pokušala sam saznati što se događa onda je povisio ton mene i počni se svađati sa mnom, pokušala sam sve što sam mogla da ga smirim ali on je bio ljut na mene bez razloga, i rekao je da će se razvesti od mene, molila sam ga da mi kaže što se događa, sve što je mogao Reci da je bio umoran od mene da trebam živjeti u njegovoj kući da me više ne želi u svom životu, plakala sam cijelu noć, onda želim u kuću svojih prijatelja da ostanem tamo s njom, i rekla sam joj što se dogodilo i ona upoznaj me s dr. alabom koja je pomogla drugim ženama u istoj situaciji i ispalo je dobro, prije svega nikad ne vjerujem, ali samo sam rekla da trebam probati jer ja stvarno jako volim svog muža, pa sam ga kontaktirao i on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti u sredini noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž me nazvao i rekao mi da mu je žao što me želi natrag, bila sam tako sretna jer mi je dr. Alaba pomogao i dala sam sebi obećanje da ću baciti ovo svjedočanstvo širom svijeta kako bi ga drugi mogli vidjeti i kontaktirati, ako trebate pomoć možete ga kontaktirati putem njegove gmail adrese dralaba3000@gmail.com ili ga možete kontaktirati putem whatsappa/vibera na ovaj broj +1(425) 477-2744, on je pomoćnik kojeg je Bog poslao da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam radost

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime je Naomi Samuel, želim podijeliti dobre vijesti o svom životu sa svima i onima koji trebaju pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me ostavio i pošao za drugom ženom samo zato što me njegova obitelj nije voljela, i zato što mu nisam mogla dati dijete, plakala sam mjesecima jer se muž razveo od mene. Na internetu sam tražio nekoga tko bi mi mogao pomoći. Upoznao sam toliko mađioničara, svi su prikupljali novac, a da mi nisu pomogli, ali 4. siječnja 2023. vidio sam internetsku donaciju dobrog mađioničara po imenu Dr. Apata. Odlučila sam mu se obratiti kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, rekla sam mu sve svoje probleme i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr apata me uputio i pokazao mi što da radim tako da slijedim sve upute i radim ono što je tražio od mene nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me suprug i zamolio me da mu se vratim nakon godinu dana razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. apata danas i riješite svoj problem evo e-pošte: drapata4@gmail.com Ili WhatsApp / Viber s njegovim brojem telefona: (+66 81 302 8552), obećavam ti da će tvoj problem biti riješen

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i rekao mi je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena bacila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se muž zauvijek vratio i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog Vibera: (+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates