Uspješan razgovor za posao

Ako se bas VI ovih dana pripremate da idete na intervju za posao, ili pak čekate da vam se takva prilika pruži, na pravom ste mjestu. Podjelićemo sa vama par savjeta, kako da što bolje predstavite svoje sposobnosti i vještine potrebne za određeno radno mjesto. Najbitnije je da cjenite svoj znanje i da shvatite kako je intervju za posao bez obzira kako se on završio jedno pozitivno iskustvo u vašem životu. Intervju za posao pruža   poslodavcu određene prednosti, ali u istoj toj mjeri i kandidatu za posao. 



Kandidat ima  priliku da za vrijeme razgovora, sa potencijalnim poslodavcem, uvidi kako funkcioniše firma, šta ona konkretno može da ponudi i najvažnije kandidat može precizno da utvrditi koji bi bio njegov opis posla. Poslodavac uvjek želi zaposliti  kandidata koji ispunjava sve tražene uslove, a na vama je da tokom intervjua dokažete kako ste to upravo vi.


Intervju je najčešće vrlo stresan za sve kandidate. Kako se intervju bliži, hvata vas panika i pitanja samo naviru. Na vama je da se prije zakazanog intervjua raspitate o firmi kako biste vidjeli u kojoj mjeri možete da odgovorite na postavljene uslove i jeste li uopšte zainteresovani za tu poziciju, besmisleno je ići na intervju ako unaprijed znate da ne želite traženo radno mjesto.

Kada ste prikupili dovoljno informacija o poslodavcu i njegovim prozvodima ili uslugama, pokazujete dodatni interes, i što je još važnije, pokazujete da ste osoba koja se priprema unaprijed i koja zna doći do potrebnih podataka. Raspitajte se u kakvom je finansijskom stanju firma kako biste mogli prilagoditi zahtjeve vezane za visinu plate.


Prije samog intervjua, pročitajte ponovno svoju biografiju jer će vam osoba s kojom ćete razgovarati sigurno tražiti pojašnjenje navedenih podataka. Imajte na umu da intervju iziskuje pripremljenost, te sam ishod  donekle zavisi od vaše pripremljenosti istog.

Tok razgovora pokušajte da kontrolišete tonalitet glasa, nemojte govoriti preglasno jer ćete ostaviti utisak agresivne i napadne osobe, a pretihim tonom glasa odajete manjak samopouzdanja. Nađite zlatnu sredinu. Takođe, izbjegavajte sleng, poštapalice, i iznad svega psovke. Nemojte kasniti na intervju! Kašnjenje će vam tolerisati samo ako ste nezamenljiv stručnjak, a ako to niste, dodjite u tačno zakazano vrijeme možda nećete dobiti drugu priliku.



Pored vašeg obrazovanja, stečenih vještina i iskustva, poslodavac će takođe obratiti pažnju na vaš dress kod. Povedite računa da niste neprikladno obučeni, može vam se desiti da dodjete u nedoumicu prilikom izbora gardarobe, ipak nemojte ići u previše opuštenoj varijanti. Gledajte da izabrana kombinacija odgovara vašim godinama, ali i poslu za koji se prijavljujete.

Opustite se, pokušajte biti prirodni i ne zaboravite da uspjeh intervjua ne zavisi samo od vas, na kraju razgovora obavezno se zahvalite poslodavcu na vremenu koje su vam posvetili.





Mili S.

1 komentar :

  1. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i rekao mi je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena bacila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se muž zauvijek vratio i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog Vibera: (+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

My Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates